יום שלישי, 24 במרץ 2015

                                             אלרגיה לקרדית האבק                          
כל השיטות והטיפים להקטנת החשיפה לקרדית האבק :
אם אתם ביום יום סובלים מהתעטשויות בלתי פוסקות,נזלת אלרגנית ,עיניים דומעות,אלרגיה של אסטמה,או מחלות עור למיניהם מאמר זה מופנה אליכם.
לצערנו תופעות אלרגיות אלו הפכו לשכיחות בעשורים האחרונים הסיבות הם רבות אנו מאמצים את אורך החיים המודרני והופכים את ביתנו לחממה אידיאלית של סוגי אלרגניים הפוגעים בנו אם השנים בני האדם הפכו לאגרנים שקונים וקונים רהיטים ומוצרים הלוכדים אבק מערכות מיזוג סגורות וריבוי שטיחים ווילונות מקיר לקיר כל אלא מהווים קרקע אידיאלית להתרבות קרדית האבק יצור זה הוא האחראי העיקרי לתופעות אלרגיה הפוגעות באדם .
    מי זו קרדית האבק?
קרדית האבק שייכת למשפחת העכבישונים  היא כל כך קטנה שצריך ציוד מיקרוסקופי על מנת לראותה הקרדית ניזונה מהפרשות עור (קשקשי עור אדם ובעלי חיים הנושרים מגופם)בממוצע מאבד אדם כל שנה כ- 4 קילו עור מת כמובן שעור חדש צומח ומתחלף לו במקום.
   איך קרדית האבק אחראית לתופעות אלרגניות?
זה לא משנה כמה ביתכם נקי הם עדיין יהיו שם האלרגן העיקרי הוא האבק ואבק יש בכל בית אנשים נוטים לחשוב שאנו נושמים את קרדית האבק והיא זו שמשפיעה מה שאנו נושמים למעשה הם ההפרשות של קרדית האבק שהם כה זעירות וקלות עד שהם מרחפות באוויר היישר לראות האדם .
  כיצד מתגברים או מצמצמים את האלרגנים?
שיטות העבודה הנפוצות והיעילות ביותר הם ניקוי בקיטור ושאיבת אבק ונטרול האלרגנים חשוב מאוד לפני תחילת העבודה היא לסלק את הגורמים הסופחים את האבק כגון ווילונות או שטיחים .יש לנקות משטחים ורהיטים באופן שיטתי לפחות פעמיים בשבוע מאבק.זכרו כל אביזר ופריט שאין לנו צורך בו יפחית מכמות עבודת הניקיון על כן רוקנו מהדירה חפצים מיותרים .שאיבת אבק שימוש באמצעות מערכות מתקדמות בעלות פילטר  HEPAשואבים ביתיים יכולים לשאוב עד חלקיקים בגודל של 53 מיקרון רק לצורך ההסבר קוטרה של שיערת אדם הוא 0.02 מיקרון לכן יש צורך חשוב בפילטר HEPA הלוכד גם בקטריות עובשים למיניהם ביצי פרעושים וקרדיות אבק .

זכרו בית נקי הוא בית בריא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה